مجتمع فناوری دانشگاه صنعتی شریف

cropped-sharif-logo-png-transparent-2
۱۴۰۳/۰۲/۱۴

مراسم رونمایی از فضای جدید مرکز کارآفرینی شریف با حضور برخی از مسئولین دانشگاه و هلدینگ آفتاب برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، روز سه‌شنبه 26 دی‌ماه 1402 دانشگاه شریف میزبان نشستی با یکی از مجموعه‌های پیشرو در صنعت بازاریابی و تبلیغات بود. مجموعه‌ای که با انعقاد توافقنامه همکاری مشترک با پارک علم و فناوری شریف، فصل جدیدی از همکاری‌های مختلف را آغاز کرده است. یکی از این اقدامات، نوسازی و بهسازی فضای مرکز کارآفرینی پارک علم و فناوری شریف است.

این نشست با حضور دکتر حدادپور؛ معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، دکتر بهنام طالبی رئیس پارک علم و فناوری شریف، دکتر ستاری؛ معاون سابق علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهندس دهبیدی‌پور؛ رئیس سابق پارک علم و فناوری شریف و مازیار حبیبی‌نیا مدیرعامل هلدینگ شرکت‌های ارتباطی شبکه آفتاب و سایر مدیران این مجموعه برگزار شد.

گفتنی است «مرکز کارآفرینی شریف» اولین مرکز کارآفرینی دانشگاهی در ایران است که با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی بین دانشجویان و استادان فعالیت خود را در دانشگاه صنعتی شریف آغاز کرد. در مرکز کارآفرینی شریف طیف متنوعی از رویدادها، مسابقات و برنامه‌های مختلف در حوزه راه‌اندازی کسب‌وکار و تیم‌سازی برگزار می‌کند. برنامه‎‌های مربوط به «حل مساله» و «ایده‌سازی» از برنامه‌های جدید این مرکز است که از زمستان 1401 با اتصال به ساختار پارک علم و فناوری شریف آغاز شده است و در همکاری گسترده با بخش خصوصی و صاحبان صنایع ادامه خواهد داشت.

در پایان این نشست از فضای جدید مرکز کارآفرینی شریف با عنوان «آزمایشگاه ایده‌سازی» رونمایی شد.

منبع: سایت دانشگاه صنعتی شریف