مجتمع فناوری دانشگاه صنعتی شریف

cropped-sharif-logo-png-transparent-2
۱۴۰۲/۱۲/۲۹

حضور رِئیس دانشگاه فنی ایزمیر ترکیه از دانشگاه صنعتی شریف و بازدید از مجتمع خدمات فناوری دانشگاه


دکتر یوسف باران رئیس دانشگاه فنی ایزمیر ترکیه و دکتر محمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف در راستای گسترش همکاری‌های آموزشی و پژوهشی تفاهم نامه امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی، دکتر یوسف باران، رئیس دانشگاه فنی ایزمیر ترکیه امروز شنبه ۱۸ آبان از دانشگاه صنعتی شریف بازدید کرد. در جلسه‌ای که در این راستا در دفتر ریاست دانشگاه و با حضور دکتر فتوحی رئیس دانشگاه و دکتر سیم‌چی مدیر امور بین‌الملل دانشگاه برگزار شد، گسترش همکار‌ی‌ها میان دو دانشگاه مورد مذاکره قرار گرفت. همکاری‌های آموزشی و پژوهشی در حوزه‌هایی چون جابه جایی اساتید و دانشجویان و انجام پروژه‌های مشترک از جمله محورهای توافقات صورت گرفته بود.
در پایان این دیدار نیز تفاهم‌نامه همکاری میان دو دانشگاه به امضا رسید. در این تفاهم‌نامه گسترش همکاری‌های آموزشی و پژوهشی میان دو دانشگاه مورد تأکید قرار گرفته است.
دکتر باران در ادامه از مجتمع خدمات فناوری دانشگاه بازدید کرد و از نزدیک با دفاتر و فعالیت‌های این مرکز آشنا شد.

شایان ذکر است؛ دانشگاه فنی ایزمیر از دانشگاه‌های فنی برجسته کشور ترکیه است. کشور ترکیه نیز از شرکای مهم بین‌المللی دانشگاه صنعتی شریف محسوب می‌شود که این امر در ۱۰ تفاهم‌نامه منعقدشده که بیش از نیمی از آن‌ها در قالب پژوهش‌های مشترک و دوره‌های تبادل عملیاتی شده‌ است، نمایان است.