مجتمع فناوری دانشگاه صنعتی شریف

cropped-sharif-logo-png-transparent-2
۱۴۰۳/۰۲/۰۸

حضور دانشگاه شریف در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی


به گزارش روابط عمومی، نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین امللی تهران آغاز به کار کرد.
مرکز توسعه محصول صنعتی شریف، دفتر توسعه انتقال فناوری، دفتر آموزش های آزاد، پژوهشکده بالادستی نفت شریف و شرکت رادیس از شرکت های دانش بنیان زیر مجموعه دانشگاه صنعتی شریف در این نمایشگاه حضور فعال داشتند.
گفتنی است؛ دانشگاه صنعتی شریف به منظور ارایه آخرین توانمندی های خود در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی در این نمایشگاه حضور یافته تا پاسخگوی نیاز صنعت و مخاطبین خود باشد.
بیست و چهارمین نمایشگاه نفت،گاز و پتروشیمی تا روز شنبه 14 اردیبهشت ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می توانند جهت بازدید از غرفه ی دانشگاه صنعتی شریف به محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران، سالن 27 مراجعه نمایند.
شایان ذکر است؛ نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران از نظر گستردگی و تعدد شرکت کنندگان در زمره پر اهمیت ترین نمایشگاه های تخصصی در حوزه صنعت نفت و گاز در سطح جهان به شمار می آید.

خاطرنشان می شود؛ دکتر زنگنه وزیر نفت و دکتر کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ضمن حضور در این نمایشگاه از غرفه ی دانشگاه صنعتی شریف بازدید کردند.

 

منبع: روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف